20. september 2025

»Zavedamo se kibernetske motnje v našem sistemu na izbranih letališčih in si prizadevamo za čim hitrejšo rešitev težave.«

Collins Aerospace je sporočil o kibernetski motnji in prizadevanju za rešitev.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
20. september 2025

»Pričakujemo motnje v letalskem prometu, opozarjamo na zamude in odpovedi poletov.«

Letališče Bruselj je sporočilo o napadu in pričakovanih motnjah v letalskem prometu.
21. september 2025
21. september 2025
22. september 2025

»Ni znano, kako dolgo bo trajala motnja.«

Poročilo o ročnem vkrcavanju potnikov in negotovosti glede trajanja motnje.
20. september 2025

»Potnike opozarjamo, da morajo zdaj računati na daljše čakalne čase pri prijavi in vkrcanju ter zamude.«

Letališče Berlin-Brandenburg je sporočilo o daljših čakalnih časih zaradi napada na ponudnika storitev.
22. september 2025

»Ponudnik storitev dejavno prizadeva rešiti problem, vendar še vedno ni jasno, kdaj bo rešen.«

Z bruseljskega letališča so sporočili o prizadevanjih ponudnika storitev za rešitev težav.